Läser just nu.

Just nu är jag inne i en period då jag läser mycket (kan ju ha med att göra att jag är vaken ett par timmar om nätterna och då finns det ju inte så mycket att göra). Så igår läste jag ut Ur vulkanens mun av Helena von Zweigbergk och den var över förväntan. Riktigt spännande.
När jag la mig igår började jag läsa den här boken,

Rymmaren
Rymmaren av Thomas Bodström.

Inte riktigt min typ av bok men jag lite ger den en chans får vi se.
Någon som har ett boktips annars, helst inte chicklit för det är jag lite trött på. Då ska det va en riktigt bra i så fall.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vet en bok som min mamma har som är superbra. Du kan säkert få låna den. En av de bästa böckerna jag har läst! Rekommenderar den verkligen!

2010-02-12 @ 12:35:51
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Samuel

Har du läst "Snabba Cash" och "Aldrig fucka upp"? Definitivt ingen chicklit men mycket bra böcker, framförallt den första. Boken bättre än filmen har jag fått höra (Har ännu inte sett filmen).



Annars är "I de lugnaste vatten" av Viveca Sten bra. Eller "Lasermannen". Och Peter Robinson skriver en del bra böcker också. =)



Bara att välja.

2010-02-12 @ 15:15:12
URL: http://samjonsson.wordpress.com
Postat av: Jessica

Tack ska ni ha!

Ja du Samuel, jag försökte mig på Snabba Cash som ljudbok för jag hade hört att den skulle va så bra men jag bara somnade (ljudböcker och jag gick inte så bra ihop). Så jag har tänkt att jag skulle läsa den men nu funderar jag på att se filmen i stället för då kanske jag tycker att den är bra. Det brukar ju annars va en besvikelse att se filmen om man har läst boken.

2010-02-13 @ 08:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0