Jag zzzzzzomnar!

Jag är så sinnessjukt trött!!! Har haft massa fina tjejer här på me&i party och det var riktigt trevligt sällskap vill jag lova. Men nu är jag helt slut. Blev i alla fall ett par röda mjukisknickers till M och en söt tunika till mig själv :-).
Imorgon har vi fullspäckat schema med start kl 10.00 hos barnmorskan. Efter det bär det av till Skövde för bad på nya badet :-). På kvällen ska vi hem till lillebror som fyller 23 år imorgon.
Måste hinna med att packa också för på fredag åker jag och K till Stockholm :-).

Hade tänkt att jag skulle titta på halv åtta hos mig på datorn innan jag somnar men jag vet inte om jag orkar.

Tack för en trevlig kväll alla söta som var här!!

Zzzzzzzzzzzzzzzz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0