Gråter över spilld marmelad.

Usch vilken morgon, tänk att det kan va så synd om mig ;-). Vi vaknade (hela familjen i vår säng) strax innan åtta och mitt huvud kändes som det skulle sprängas. Låg kvar och vände och vred mig (och svettades, fan Kristian, skruva ner värmen) till kl 10.00 men det hjälpte inte mot något, fick bara ont i ryggen.
Släpade mig ner till köket och satte på ett efterlängtat ägg som jag legat och vart sugen på hela morgonen. När äggklockan ringde var det j***a ägget sprucket och då äter jag inte det för det tycker jag är äckligt och sätta på ett nytt var inte att tänka på för jag höll på att svälta ihjäl.
Jag rostade mig två mackor med ost och lite marmelad på för att trösta mig, la mig i soffan och tappar den ena mackan i soffan självklart med marmeladen först!!!!!!! Ni ser ju hur jag har det, är det inte bra synd om mig. Det tyckte jag så jag grät en skvätt över min spillda marmelad.

Kommentarer
Postat av: erica

Du hade all rätt att gråta över den spillda marmeladen! Så du har äggcravings du? Ses snart!

2010-02-23 @ 14:12:15
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0