God morgon söndag!

Som jag trodde har jag mest sprungit och kissat hela natten :-) men det var det värt. Dagen är oplanerad än så länge. Vi får se om Eleonor kan ta tåget hon tänkt till Norge eller om vi hinner ta en fika. K spelar match i Skövde idag men det är ju heller ingen garanti med tanke på att många hallar har vart stängda p.g.a.rasrisk. Skönt att det har slutat snöa i alla fall :-).
Skulle behöva städa här hemma men det känns inte så motiverande innan köket är helt klart. Å andra sidan skulle det vara skönt att slippa börja veckan med att städa.....får fundera lite mer på detta känner jag.

Veckan som kommer bjuder på lite skoj i alla fall :-). På tisdag ska jag, Karin, Erica och Martina åka till Skövde och njute lite på relaxen på Arena. Det ska bli sååå skönt med lite vuxen, kvinnlig kontakt :-)!!!! På onsdag fyller systeryster 21 år så det blir kalas för henne.

Kram J

Kommentarer
Postat av: HovaElin

Jag räknar till fyra tjejer där, alltså får jag plats ;) Skämt åsido, VAD MYSIGT med både relax och tjejtime!

2010-02-21 @ 09:55:52
Postat av: Camilla

Låter riktigt härligt. =) Hoppas att ni får det riktigt mysigt. kramar

2010-02-21 @ 13:55:46
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0