God morgon nya veckan!

Det här ska bli veckan då jag orkar mer, jag lovar!!!!!! Dagen började kl 7.40 här och jag började med att avboka min tandläkartid då jag är heltäppt i näsan och det är ju inte så kul att inte kunna andas ordentligt när någon rotar runt i munnen. Behåller även plutten hemma idag då han var supersnorig och gnällig igår men han ser piggare ut idag :-).

Tror att vi ska försöka få med oss K ut på en liten promenad efter frukost för jag behöver FRISK LUFT!!! Hade hoppats på att jag inte var förkyld imorgon så jag kunde sticka till badhuset och simma för då är det morgonöppet mellan 7.00-9.00. Hade vart skönt.

Nu ska jag sätta på frukostäggen!

Ha en bra vecka!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0