För nio år sedan (ikväll)

Satt en tjej och en kille på en säng i ett pojkrum på Solhemsvägen och tittade på film (fyra bröllop och en begravning), höll handen och pussades lite osäkert :-). Det var kvällen då jag och Kristian blev ett par!!
Dagen efter gick vi på ishockey (här gick min karriär som hockeybimbo för alltid i graven :-) ). Inte trodde vi då att vi skulle vara tillsammans nio år senare och ha villa, kombi och (snart) två barn :-).

Tack för att du finns och alltid låter mig vara just mig!! Tack för att du älskar mig trots mina fel och brister (och ett uruselt morgonhumör). Jag är så lycklig över att det är just dig som jag får dela allt med både det roliga och fina men även tråkiga vägbulor som man stöter på på vägen.

Jag tror och önskar att (om livet vill oss väl) vi kommer sitta där tillsammans på ålderns höst och fortfarande älska varandra lika mycket som vi gör idag och även om vi både är döva och blinda kommer min händer men främst mitt hjärta alltid minnas hur du ser ut!!!!!!!

Jag ser fram emot många, många fina år tillsammans med dig!!!

Älskar dig av hela mitt hjärta! Din för evigt


Vi i Turkiet 2009.

Kommentarer
Postat av: HovaElin

Men Jessica... Nu börjar jag tjuta! Känslig? Ja, det verkar som om jag är en sån människa idag :)



GRATTIS TILL ER!

KRAM

2010-02-03 @ 15:32:57
Postat av: kusse carro

2010-02-03 @ 16:42:57
Postat av: Anonym

tänka vad tiden går....

men ni r såå gulliga må ni veta!!

:)

grattis!! <3

2010-02-03 @ 16:44:01
Postat av: Karin

Haha jag skulle ju visst säga grattis ändå fast inte till födelsedag utan årsdag. Vad fint du hade skrivit. Blev ju alldeles tårögd här. Grattis på er årsdag!!! Kram

2010-02-03 @ 16:59:00
Postat av: Camilla

Blir alldeles varm i kroppen. Vad underbart det är med kärlek. Och ni är ju helt fantastiska. Hoppas att er dag har varit toppen! kramar

2010-02-03 @ 21:15:34
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0