Bebis vill ha!!!

Lilla pyret i magen har sagt att den vill ha detta!!!!

Pärlsammetsfilt Rockabilly Dots i gruppen Prylar / Filtar hos Barnlycka.se (282430)
Skönaste filten i Pärlsammet! Heter Rockabilly dots och kommer från märket Elodie details och finns bl.a. att köpa hos Barnlycka.se Perfekt i vagnen till våren!

Snuttefilt Rockabilly Dots i gruppen Prylar / Filtar hos Barnlycka.se (282426)
Finns även som supergo snuttis!!! Den vill pyret också ha har jag hört ;-)

Jag älskar Elodie Details. Dom har så sjuuuuukt fina saker! Minns att jag bloggade om åkpåsen i Rockabilly dots när vi skulle köpa en till Melvin och jag ångrar verkligen att vi inte köpte den.

Nu hör jag att grabbarna är på gång där uppe.

Kram J


Kommentarer
Postat av: HovaElin

Gissa vem som har den filten? ;)

2010-02-13 @ 09:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0