Bara vi klarar oss förbi dagen så känns det lite skönare!!!!

Idag har vi nått den dagen i graviditeten (om man går efter det datumet vi fick efter UL) då Melvin föddes d.v.s. v32+6. Känns skönt att komma förbi den här dagen efter det är allt ett plus!!! Men jag känner på något vis att det kommer gå hela vägen den här gången! Hoppas, hoppas!!
Men jag ska i alla fall plocka fram vaggan och bädda den för att gardera mig.

Annars mår jag bra igen :-) bara trött men jag är nog förslöad då jag sov typ HELA dagen igår.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, jag hörde att de hade skickat hem en på dagis igår. Hoppas verkligen att vi klarar oss. Men man brukar väl bli drabbad inom 48 timmar. Noah är iaf pigg och glad idag, i jämförelse med igår. Då var det något som inte stämde. Skönt att du mår bättre nu! kram kram

2010-02-11 @ 11:47:28
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas att dagen gick bra igår och att du mår bättre! kramar

2010-02-12 @ 08:13:28
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0