Äntligen FREDAG!!!

Härliga dag!!!
Vaknade tidigt idag både jag och M (7.40) och K jobbar. Vi klarade oss förbi gårdagen och idag går vi in i v 34 (33+0).
Idag fyller min pappis år så ikväll ska vi dit och fira honom, GRATTIS PAPPA!!
Vi har ny dator och K har inte kommit på hur man lägger in bilder på den här än så det kan hända att det blir lite bildfritt här inne ett tag, teknikens under!!
Annars ska vi hålla oss hemma idag för "rörkillen" kommer hit och fixar under diskbänken :-) han är välkommen!!
Nu ska jag och plutten äta frukost.

Ha en fin helg!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du får hälsa grattis till pappa Eine. =) Och skönt att ni passerade dagen igår. Spännande och få lite nyheter i köket. Kommer bli jätte fint i ert mysiga kök. kram kram

2010-02-12 @ 09:27:11
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ska jag göra!! Ja en diskmaskin blir ju inte fel. Jag som älskar att diska ;-)

2010-02-12 @ 09:33:35
Postat av: erica

Stoppa in sladden från kameran till datorn vet ja :) Haha. Have a nice daaaay! Puss

2010-02-12 @ 09:55:01
Postat av: Jessica

Daaaaa, på vår andra stoppade vi in minneskortet bara men jag ska testa det du!!!

2010-02-12 @ 13:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0