Sociala dagar.

Ja jag skyller på mina vänner att det är lite dött här inne ;-). I Tisdags var vi ju som sagt hos Lovis och mamma Angelica och pappa Lars i Ekedalen hela kvällen (bilder kommer). Igår var vi hemma hos Camilla och Noah på fm och sedan följde dom med hit och åt lunch. Vår date slutade med en promenad.
På kvällen var vi ju och såg Änglagård. Jag hade höga förväntningar och det var den värd!! SE DEN!
När vi kom hem vid nio sprang jag 40 min innan jag avnjöt sista avsnittet av bonde söker fru på datorn. Idag ska vi åka och handla inför nyår med Martina och Erica och ikväll åker vi ut till Hassle med Eleonor och hälsar på Stina och co.

Inte långt kvar på nya året och jag tror att jag ska avlägga ett nyårslöfte. Ska ni?

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0