Onsdagkvällarna är inte så fräscha!!!

Då brukar ju jag träna så svetten sprutar och hinner inte duscha där för K ska iväg och träna. Mitt pass är slut 20.15 och K:s träning börjar 20.30 så vi möts i dörren. Oftast så är både Melvin och Tion fortfarande vakna eftersom M är dagisledig på torsdagar. Så innan båda barnen kommit till ro och somnat så går jag runt här hemma i mina svettiga träningskläder. När barnen väl har somnat tycker jag att det det är så skönt att va ensam i lugnet så då slänger jag mig på soffan. Hur mysigt är det då?? Nu ska jag i alla fall duscha av mig och sedan blir det sängen (och jag lovar er att jag kommer va så dum att jag lägger mig med blött hår).

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0