Nu blir jag nästan förbannad, eller jag blir förbannad!

Ok jag fattar att jag är lite sent ute men jag har inte hittat något till T som han kan ha på sig på julafton så jag gick in på H&M:s sida för att se om jag kan hitta något. Jag kanske är knäpp eller är det sant att dom har fem överdelar och fem underdelar att välja på????????? Helt sinnessjukt ju. Ska dom börja med sommarkläderna nu eller???? Och inte en enda liten skjorta utan bara några fula munkisar och bodysar.
Jaha Tion, det får bli blöja och skor på julafton för det har jag köpt.


Tions juloutfit blir dessa skor, blöja och tomteluva ;-).

Nä nu ska jag ta mitt humör och gå in i duschen.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0