Julklappar från svärmor har flyttat in i vardagsrummet.

Fick väldigt fina julklappar av Ann i år och två av dom har redan fått flytta in i vardagsrummet.


I den här fina kronan ska jag sätta hjärtan på tråd, jag älskar hjärtan på tråd.


Den här fina vasen fick jag också men egentligen ska det va ett rosa ljus i den men det fick vänta ett tag då jag har rensat bort allt rosa över jul.

Nu ska jag hänga tvätt och laga lunch till grabbarna. Själv tänker jag äta rester av gårdagens middag, mmmm indiskt.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gud vad fina!!! Och jag förstår att hon köpte dem till dig, för det står JESSICA på dem. =)

2010-12-31 @ 14:12:03
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0