I julkoma!!

Tänk att det är så jobbigt med jul, jag är helt slut. Idag gör vi inte många knop (eller jag har i och för sig vart på friskis) utan bara njuter av lugnet som lägger sig när julstressen är över. Vårt hem svämmar över av alla barnens julklappar. Det är nästan snuskigt mycket leksaker. Det blev en dyr jul för nu måste vi köpa mer förvaring till barnens rum :-) jag tänker mig en var av denna. Nästa år måste jag sätta upp lite regler för hur mycket julklappar som får köpas till mina barn för dom tycker ju inte ens att det är roligt med så mycket saker dom blir mest bara snurriga i sina små huvud. Men tack i alla fall för alla fina klappar!

Nu ska jag och T blunda i soffan en stund.

God fortsättning!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Hilda

God fortsättning Jessica!!

Mysig blogg du har. Brukar titta in här :)

Kram Hilda

2010-12-26 @ 18:47:07
Postat av: Jessica

Tack ska du ha Hilda :-)!!

2010-12-27 @ 15:38:04
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0