I år har vi två granar

När Kristians moster Lena ringde och frågade om vi ville ha en liten gran till grabbarnas rum så tänkte vi just en LITEN gran men den var inte så liten :-). Det krävdes en ommöblering av deras rum men den var väldigt fin.





Granen är det viktigaste "julpyntet" tycker jag och när det gäller den kompromissar jag inte, riktig ska den va, den får komma in först kvällen innan julafton och inga plastkulor!
Hur viktig tycker ni att granen är??

Nu ska jag klä på barnen och gå ner till stan och köpa strumpbyxor och vin, det var ju visst nyårsafton imorgon.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nästa år sa jag ta ner tavlan bakom granen ser jag nu! Det har jag inte ens tänkt på. Nä, jag gör det NU!

2010-12-30 @ 11:01:34
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0