God morgon vardag!

Vaknade (av att mamma råkade ringa upp på sin telefon som hon hade i sängen grrrrr) och kunde inte komma upp ur sängen för jag hade så ont i ryggen. K fick dra mig upp. Sviter efter en månad med två barn i sängen. Jag fattar inte vad det är med dom men nu får det snart gå över!!!
Idag börjar K jobba igen efter tre dagar ledigt men riktigt vardag blir det ju inte för M är ju ledig från dagis till 10 januari. Tror att vi ska ägna hans "jullov" och min sista mammaledighet till att umgås och leka med vänner!

Är det någon som är sugen på lite lek i em så RING!!!

Kram J


Kommentarer
Postat av: erica ek boman

Gärna när Ella är frisk!

2010-12-27 @ 10:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0