Fick lite panik idag!!!

Ni skulle se vad jag och Erica hade shoppat idag!!! Hela bagaget fullt. Men när jag kommer hem märker jag att jag saknar en påse, nämligen den med min nya sport bh (garanterat smitningsfri) och dessutom låg Liams julklapp där i och den kostade mer än att jag skulle vilja tappa bort den.
Jag tänkte att jag måste ha glömt den i Ericas bil så jag sprang ner dit (för hon pratade med Karin i telefon) MEN DEN VAR JU INTE DÄR!!!!!! PANIK!!!!! Ringer till Stadium för att kolla om dom fått in någon påse (för den var från stadium) men det hade dom inte. Ringer till H&M med gråten i halsen för där släpade jag in alla mina påsar i en provhytt för att prova en klänning (som för övrigt fick följa med hem). På H&M svarade en underbar ängel att ja visst hade dom fått in en påse och det var MIN PÅSE :-).
Gud vad underbart, jag bara såg pengarna försvinna och jag har ju inte den fetaste plånboken i stan om jag säger det så.
Nu ska i alla fall Emil va gullig och åka och hämta den imorgon.

Håll hårt i era påsar i julhandeln, dagens tips!

Ikväll har mamma, pappa, Andreas, Erica och Liam vart här och druckit glögg och efter det stack jag och Boman ut och sprang. GÖTT!!

Nu ska jag duscha och sova.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Skönt att det löste sig. :-)

2010-12-06 @ 09:58:23
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0