Dag 7. Min bästa vän

Den här är riktigt svår! Jag har flera helt underbart fina vänner och jag kan inte välja en utav dem som min bästa. Jag hoppas att ni vet vilka ni är ändå!! Jag ska därför göra det lite lättare för mig själv och skriva om min nyaste, fina vän Carina.
Carina är en varm, omtänksam och genomsnäll människa som jag är lycklig över att få lära känna. Hade det inte vart för Emil så hade jag och Carina troligtvis aldrig träffats och lärt känna varandra så tack för det!!
Jag är så förundrad och imponerad av Carinas förmåga att ta sig an människor och bry sig om. Det är en mycket fin egenskap! Carina är en vän som jag skulle kunna prata med om vad som helst och jag vet att hon alltid skulle finnas där och framförallt kan vi skratta tillsammans. Att umgås med Carina är som att fly en stund från vardagen!

Tack för att du finns vännen och att jag får va en del av ditt liv!


Carina är inte bara en underbar vän, 23 år och trebarnsmamma, hon är snygg och kan laga mat också :-)

<3

Kommentarer
Postat av: Din vän carina <3

åh underbara du vad glad jag blev, är så glad över att jag lärt känna dig, tack för att du finns!! Love you!!puss

2010-12-10 @ 18:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0