Dag 5. Vad är Kärlek?

Vem kan svaret på den frågan? Den som med ord kan beskriva vad kärlek är borde få ett riktigt fint pris. Jag ska i alla fall göra ett försök och förklara vad kärlek är för mig.
För mig finns det lika många kärlekar som människor man älskar. Min kärlek till Kristian är inte på något vis lik den kärlek som jag känner till barnen och kärleken till dom är också olika. Kärleken till mina vänner är lika olika som mina vänner är olika varandra.
Jag hoppas att ni förstår vad jag menar för på något bättre sätt kan jag inte förklara vad kärlek är.



Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

3 fina grabbar! =)

2010-12-08 @ 07:00:39
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0