Dag 3. Mina föräldrar

Ja vad kan man säga om dom :-)??

Min mamma heter Annika och är 46 år. Pappa heter Eine och är 48 år. Dom har vart tillsammans i typ 100 år, eller i alla fall sedan -79 och gifte sig -87 i Torsö kyrka (samtidigt som min bror döptes). Dom har fyra bröder var, Mamma har två storebröder och två yngre bröder. Pappa är yngst av 5 huliganer.

För att förtjäna sitt levebröd så kör pappa lastbil och mamma jobbar som jag i hemvården (hur skulle jag annars hamnat där).
Min pappa är typ världens barnsligaste 48-åring :-) med dålig kiss och bajshumor, gud vad han har vart pinig genom åren :-). Men var det något man ville göra eller ha när man var liten och mamma sa nej kunde man alltid testa med pappa.
Min mamma är väldigt snäll och har en ängels tålamod. Ställer alltid upp när man behöver hjälp!
För att sammanfatta gjorde jag ett mycket bra val när jag valde mina föräldrar :-) för bättre kan man inte få!!!
Inte nog med att dom är toppenföräldrar får dom stor guldstjärna i morföräldraskap!



Tack för att ni finns!

Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Mammis

det var ju 87 och inte 86

2010-12-05 @ 22:02:46
Postat av: Jessica

Ja hur trött är jag då eller?? Jag sa det ju själv när vi pratade om det. -86 var han ju inte ens född :-).

2010-12-05 @ 22:06:19
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: carina

tyckte det lät lite mysko,men då fick ja ju svar på de :) du har iaf väldigt goa föräldrar! PUSS

2010-12-06 @ 11:06:44
Postat av: Vetleseline

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2012-07-17 @ 11:12:58
URL: http://vetleseline.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0