Dag 2. Min första kärlek

Som några av er säkert redan vet så hette min första kärlek Thomas Billing och ni ska veta att han var sööööt! Vi bodde grannar på den tiden och jag minns fortfarande när han ringde på lågstadiet och frågade chans men det lite ovanliga är att vi höll ihop ända upp på mellanstadiet, minns inte riktigt vilket år det tog slut men det kan ha vart i fyran.  
Den första kärleken är allt bra speciell :-). Mycket pussar blev det genom åren (speciellt under den ständiga ryska posten hemma hos Camilla :-) ). När vi slutade mellanstadiet flyttade han med sin familj till Kungsbacka och jag tror bara att vi har träffats en gång efter det. Det var på en fest i Hassle sista nyårsafton innan jag och K blev tillsammans. Han blev dyngfull och vi pussade lite på varandra. Det var det kanske inte så många som visste. Efter det har jag inte träffat honom men jag kommer alldrig glömma honom och jag hoppas att han har det bra där han är idag (vad jag vet så bor han kvar i kungsbacka).

Här har ni honom i ettans skolkatalog. För övrigt är örat till höger på samma rad mitt :-).


Söt! Ja ni kan ju se på hjärtat att jag var kär.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha, ryska posten. =) Vilka minnen! Jag träffade nog Thomas för 5 år sedan. Tror jag...



Lycka till med julklappsletandet idag! kramar

2010-12-05 @ 10:10:49
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Hahaha! Ryska posten var ju kungligt! Speciellt när vi bytte ut handtag, famntag, klapp eller kyss mot annat vi tyckte var roligare ;)

Tror att jag också hade ett och annat hjärta i den katalogen =)

2010-12-05 @ 10:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0