Dag 15. Mina drömmar

Jag drömmer (som troligtvis alla andra) om ett långt och lyckligt liv där alla mina nära och kära får vara friska och ha det bra. Jag drömmer om ett värdefullt arbete där jag känner att jag får göra något viktigt. Jag drömmer om något så fåfängt som att nå min målvikt och ha ett par snygga armar. Jag drömmer om ett sommarbröllop med alla mina vänner. Jag drömmer om ett stort hus, gärna en gammal skola. Med stora fönster, öppen spis, kakelugnar, ett STORT kök och en bastu såklart.
Till sist drömmer jag om ett syskon till grabbarna, en lillasyster som får heta Lill, Ester eller Maj eller en lillebror, Sixten.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Tant Elin

Då drömmer jag (mest hoppas) att det blir en liten Ester. Eller Maja. Eller Elivia.

2010-12-20 @ 21:33:25
Postat av: Jessica

Ja men ni måste ju hinna före oss nu i alla fall för här blir det ju ingen bebis på i alla fall fyra år.

2010-12-20 @ 21:49:36
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0