Dag 13. Den här veckan.

Japp, då ska jag försöka nu när det inte gick igår, grrrrr!
Tar veckan som den sett ut så här långt och förväntas fortsätta.

Måndag: Det var lucia och jag var på jobbet och hälsade på min chef. På eftermiddagen var det mysigt lussefirande på dagis med luciatåg och fika. Efter det åkte jag och barnen upp till mormor och morfar och åt mat och bakade pepparkakor.

Tisdag: Lyckades få hit mamma så jag kunde springa en morgonrunda. Utebelysningen kom äntligen upp och på kvällen kom Ann och Nonne hit och tittade på hadboll och drack glögg. Jag smet ut på en kvällspromenad.

Onsdag: Jag och T tog en lååååång och kall morgonpromenad. Jag åt smaskig julmacka till lunch och skrev 35 julkort på kvällen. SJÄLVKLART tittade jag på bonde söker fru!

Torsdag: Jag fick en skön sovmorgon och hade en trevlig näradödenupplevelse när jag sprungit 6,6 km. Efter en sen lunch åkte jag och barnen hem till Camilla och Noah och fikade med dom, Eleonor och Sofia (och lekte såklart).

Fredag (idag): Jag nådde mitt delmål 65 kg! Dagen är oplanerad så det enda jag vet är att vi ska äta våfflor ikväll för det har jag lovat M. Jag tror vi kör en soft hemmadag. Kanske en sväng till pulkabacken.

Lördag: Julpass på friskis & svettis med ledarkavalkad. På kvällen ska jag och K på julfest hos Tina och Jocke och barnen ska sova hos mormor och morfar.

Söndag: Förhoppningsvis blir det en liten sovmorgon. Annars ska nog Andreas och Erica komma hit och baka julgodis. På kvällen blir det glögg hemma hos någon av dem.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0