Dag 11. Mina syskon

Jag missade ju att skriva dag 11 i går så jag tror vi tar två dagar idag eller så tar jag dag 12 imorgon, vi får se.

Idag ska jag i alla fall skriva om mina syskon. Jag har en lillebror och en lillasyster. Min bror heter Andreas och är 23 år. Han jobbar som mekaniker åt försvaret. Min syster heter Erica och är 21 år. Hon läser till undersköterska och har en son som heter Liam.
Jag och mina syskon är inte det minsta lika om man bortser från en sak, det hetsiga humöret (även om dom är värre än mig ;-) ).

Hur som helst är dom två underbart fina syskon som jag är lycklig att få ha bara som mina!


Bilden är från Tions dop i somras.

Älskar er syster och bror!

Kommentarer
Postat av: Syster

Du är ocksp underbar. Oftast i alla fall..

2010-12-15 @ 19:58:49
Postat av: Jessica

Har du tråkigt eller?? Du läser ju inte min blogg muppas :-P.

2010-12-15 @ 22:02:29
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: syster

Jag var ju tvungen att se allt bra du skulle skriva om mig...

2010-12-16 @ 13:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0