Dag 1. Om mig.

Ja vem är jag nu då???

Jag är en glad tjej på 25 vårar ;-). Jag bor i Mariestad i ett lite lagom litet (eller lite för litet men jag försöker va lite possitiv här) hus tillsammans med Kristian 25, Melvin 3, och Tion 8 månader, mina tre barn ;-). Just nu är jag mammaledig men när jag inte tar hand om barn tar jag hand om gamla (oftast) damer och herrar på mitt jobb i hemvården.

Jag är barnsligt förtjust i Hello Kitty och Betty Boop och älskar rosa, rosa och ännu lite mer rosa. Tycker om att baka, pyssla, fynda på loppis, äta glass i hamnen (på sommaren), sola på stranden (också på sommaren såklart), skratta med mina vänner och kramas med mina killar. 
Jag har världens sämsta morgonhumör och fungerar inte fram till kl 11.00. Fråga bara K. Har lite hetsigt temperament men annars tror jag att jag är ganska snäll.

Jag är svag för nybakt vitt bröd med smör på och cream cheese chips men gillar inte sallad som består av enbart sallad, gurka och tomat (liten pik till min kära sambo men det är helt sant).
Jag är en riktig kärleksnörd som fullkommligt älskar kärlekssåpor som ensam mamma söker och bonde söker fru. Annars gillar jag svensk film och svensk musik bäst. Några favoritartister är Lars Winnerbäck, Lisa Ekdahl och Melissa Horn.
Gillar att läsa böcker och det mesta går ner men numera orkar jag typ läsa max två sidor innan jag däckar. Älskar förövrigt att gå och lägga mig på kvällarna, lätt det bästa på hela dagen.

Ja det var det viktigaste ;-) så nu känner ni mig rätt igenom!
Eller jag hatar att diska, det är viktigt (tack gode gud för att vi numera har diskmaskin).

Kram J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0