Nu drar vi!!

Nu blir det fullt ös medvetslös och semester ett par dar :-).

Imorgon blir det farbror (eller tant) doktorn för min del så håll tummarna för mig är ni snälla. Ser inte fram emot det vill jag lova. Efter det hoppas jag att bilen står framkörd på parkeringen när jag kommer ut (ja ja, jag kan tänka mig att gå dom typ 100 meterna hem hit från vår vårdcentral) för då drar vi på SEMESTER!!!!!! Första för i år. Det ska bli gött! Så passa er Pippi, Emil och Karlsson för på torsdag kommer vi med 5 vilda grabbar (eller 3 vilda men dom räcker gott och väl). Sedan blir det Gränna efter det.

Så håll nu tummarna för mig vid 13.30 imorgon så hörs vi när jag kommer hem!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0