Morgonpromenad i solen.

När jag och T hade lämnat M på dagis så tog vi oss en lång härlig promenad i solen. Just nu tänker jag och tänker och tänker lite till på vad som kommer hända efter min mammaledighet och jag blir inte klok på det!!! Jag har en ev. plan men jag känner mig inte 100 på den. Kan inte någon bara tala om för mig vad jag ska hitta på!!

Melvin har börjat på en ny avdelning på dagis för lite äldre barn, han har bara med två barn från Musslan och ingen fröken men igår när vi kom och hämtade honom (första dagen) lekte han med en tjej och ville inte följa med oss :-). Efter biblioteksmuta följde han med. Undra vad jag ska hitta på för kul att muta honom med idag....

Nä nu ska jag ta mig en skön dusch innan det är lunchdax för lillebror.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0