Lördag!

Gud vilken tråkig dag det var här hemma igår :-(. Melvin var helt galen hela dagen och bara bråkade och petade på Tion och jag förvandlades till en tråkig surmorsa. Vet inte hur många gånger jag sa förlåt till honom för att jag var så arg (det löser ju inte så mycket att va det). Jag tycker att det är viktigt att även mammor och pappor säger förlåt till sina barn!
Inte nog med att vi var sura, bråkiga och tråkiga hela dagen så när Kristian kom hem från jobbet vid 17.30 (efterlängtad då han jobbade 07.00-17.00) tog det bara två minuter innan han fick larm och var tvungen att åka ner till brandstationen och kom hem först 01.00 i natt :-(. Det spöregnade och han hade bilen och vi hade inget att äta för tanken var att vi skulle handla när han kom hem från jobbet.
Vid 20.00 övergav hoppet mig om att han skulle komma hem så jag letade fram lite potatisbullar som M fick med bacon till. Jag själv tänkte vänta tills K kom hem och äta med honom. Vid 20.30 när jag hade badat ett litet troll och lagt det andra i blöt ringde det på dörren!?? Jo, det var lilla mamma som kom.

-Har Kristian ringt till dig?? (Jag)
-Eeeee, hmmmmm nja, jag har inte sagt något i alla fall. (mamma)

Trodde han verkligen att jag inte skulle fatta att det var han som ringt hit henne??

Hon stannade i alla fall tills grabbarna var i säng. Då röjde jag upp här nere och slängde mig i soffan. Vid 22.00 gav jag upp och länsade skåpet på det onyttiga jag kunde hitta. Så min kvällsmat blev lite ostbollar och chips och några stackars kvarglömda godisar innan jag kröp ner i sängen.

Idag har mamma och pappa vart här på pannkaksfrukost och sedan tog vi en promenad.
Ikväll ska vi va barnvakt åt Felicia som ska sova över här.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej min vän! hade du inte besök av svärmor oxå?

Lena P

2010-08-15 @ 21:04:02
Postat av: Jessica

Jo men just det Lena!! Farmor var ju här en sväng också.

2010-08-16 @ 14:37:21
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0