Lite nytt på vardagsrumsbordet.

Förra veckan tog vi ju en sväng till Skövde för att köpa födelsedagspresent till Liam och mamma (hon fick för övrigt ett bigarråträd som tog upp hela bilden :-) ). Då blev det även lite annan shopping.


De små ljuslyktorna är från åhlens och den lite större kommer från IKEA.


Söta coasters från chilli. Där köpte vi även två tavlor som vi ska ha i sovrummet men de visar jag när de sitter uppe.

Fyndade en stor vit kruka också som jag ska plantera mitt olivträd i och ha inne i vardagsrummet under vintern. Tänker inte chansa och ställa det i brygghuset då det tog död på mina två fina träd i vintras :-( den var ju visserligen lite extrem.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Richardemmy

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-28 @ 01:52:35
URL: http://richardemmy.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0