Hög tid för en dusch kanske!

Ja, hoppade rätt i träningskläderna när jag klädde mig i fm. för strax innan 12.00 kom Ann för att va barnvakt en stund och jag åkte och hämtade mamma och Carina och vi åkte till F&S och körde dans och afro. Såååå kuuuuuul men gud vad jag svettades. Väl hemma var det dax att utfodra smågrisarna ;-) och när de var mätta och belåtna var det äntligen min tur att äta. Så nu ska jag äntligen hoppa in i duschen. Efter det ska jag och barnen åka och handla (även lite småflum tror jag).
Kristan då?? Ja honom har vi inte sett röken av då han åkte till jobbet strax innnan 07.00 och raka vägen från jobbet till match utanför Hjo :-(. Hoppas de vinner i alla fall så känns det lite mer värt.

En sak till, vår tvättmaskin har gått sönder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja ni barnfamiljer vet att då är det kriiiiis! Får nog ta och åka upp och slänga in en i hög i mammas och pappas maskin innan vi åker och handlar.

Nu tar jag den där duschen.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0