Gick i däck!!

Ja här ligger jag i soffan och är supertrött :-(. Å ena sidan vill man ju inte att dom ska hitta något galet på mina prover men å andra sidan är det inte normalt att va så här trött jämt.

Hade en mysig stund tillsammans med Martina, Tilde och Emma och jag tror T får beställa en lillebror ;-) för hon var så mysig med Tion hela tiden.
Jag och Martina upptäckte att vi hade lite samma önskan med vårt framtida yrkesliv :-).


Trollungar.


Goa mamma Martina.


Emma


Tilde matar Tion :-). Så liten men ändå så stor.

När vi kom hem hade jag och mitt "treårstrotstroll" världens diskussion om varför man inte ska hoppa i vattenpölar med gympadojor. Grrrrrrr säger jag bara.

Nä nu måste jag rycka upp mig för köket ser ut som ett bombnedslag eller ja hela huset för den delen men köket är värst. Svårt att hitta motivationen bara när man har en liten knort som sover på min mage :-).

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0