Frisk men trött?!

Sitter i telefonkö till en kass bokklubb som heter pocketsmart.se. Gå inte med där! Först fick jag hem ett bokpaket som jag avbeställt så jag ringde deras kundservice och pratade med en trevlig tjej som skulle skicka en returlapp och det skulle ta en vecka innan den kom. Så långt var allt ok.
Ingen returlapp har kommit så nu har jag kommit fram och fick prata med någon kille. Jag förklarade mitt ärende för honom.

-Det kan ta 7-10 dagar för en sådan lapp att komma fram (Killen).

-Men det har gått det och mer (Jag).

-Ok, kan jag få ditt kundnr så ska jag kolla här. (K)

Jag ger honom mitt nr och det blir tyst för en stund.

-Nä, vi har inga sådan returlappar (K).

-Öööö nähä, men hon sa ju det (J)?????

-Kommer du ihåg vad hon hette (K)?

-Nä (J)!

-Hon var nog ny här (K).

-Jaha ööööööö!!!!!!!!!!(J)

-Men jag har skrivit av din räkning nu så du kan slänga den (K).

-Jaha (J)??????

-Ja du kan behålla böckerna (K).

-Ööööööö ja tack för hjälpen ööööööööööö (J)!!!!!!

Konstigt va?????? Hade ju vart bra om jag inte redan läst en av dom.

Ringde även till vadsbokliniken eftersom jag inte fått svar på mina prover som jag tog för tre veckor sedan. Men alla sjuhundrafemtioelva proverna såg bra ut. Så jag är frisk men jävligt trött ändå!!! Vad gör man??

Eftersom jag har en ringardag så ska jag ringa min frisör och erkänna att jag tappat bort min klipptid.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Börja att äta vitaminer!!!!! Kram LenaP

2010-08-31 @ 22:10:28
Postat av: Jessica

Redan gjort! Mer förslag!!!!!!

2010-09-01 @ 07:30:56
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0