Då var det kväll igen, känns som jag bara har typ 15 timmar på mina dygn!

Dagarna går så fort!

Efter att vi hämtat M på dagis åkte vi till BVC för att väga, mäta och få sprutor i låren :-(. Lilleman väger hela 8280 g :-).  Inte så liten. Första sprutan gick bra, andra var värre.
Efter det plockade vi upp mormor och åkte till Skövde och shoppade lite presenter inför helgens kalajs. När vi kom hem fick vi goda varma mackor med kantarellstuvning. Det smakade inte skit vill jag lova.
Annars har Tion troligtvis haft ont efter sprutorna eller kanske ont i munnen av gaddarna. Han har hur som helst vart arg.

Nu ska jag göra lite nytta innan ögonen faller ihop!

Kram och natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0