Att ha barn, ja det är som att ha barn helt enkelt.

Sitter i soffan med benen på bordet och dricker te ur min finaste loppiskopp och försöker varva ner efter en riktig småbarnskväll. Idag visade dom vad dom gick för vill jag lova.

Kristian skulle iväg och träna kl 19.00 men försåg M med välling innan han åkte och T somnade lite i soffan, så långt var allt lugnt och jag passade på att vika tvätt.
När jag skulle göra M redo för natten var han bara så där tvungen som jag tror bara barn kan vara att peta lite på lillebror. Ja, ni kan ju tänka er hur roligt T tyckte att det va!!! Han skrek, skrek och skrek lite till och jag svettades när jag kissade M och bytte till pj och borstade tänderna. Upp med båda barnen, läsa bok, ner igen med ett barn, upp igen (med T på armen) för att M ropar och vill att jag ska tända i hallen, ner igen, kommer på att jag inte har någon ren pj till T här nere så upp igen (med T på armen), måste även bädda i rent lakan i hans säng  för det hade jag självklart glömt. Under tiden skriker han som en stucken gris i vår säng. Ner igen för att göra en smakis med gröt, mata i gröt (mmmmmm gött) och ta på T pyjamas. Ja då kommer M ner och ska bajsa. Nybajsad och nöjd kunde han äntligen krypa ner i sängen och Tion kunde få en efterlängtad flaska med ersättning och somna gott på min mage så fort sista droppen var nere :-).

Ja så kan det se ut, men guuuuuuud vad jag älskar mina ungar!!!!!!!!!!!!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0