Yes!!!

Nu är jag äntligen med syskonvagn (jag säger jag för av någon anledning känns det inte som K kommer ta några långpromenader själv med barnen ;-) ). Det blev en begagnad Emmaljunga som K lyckades pruta ner från 2200 till 1600 :-). Stackars tjejen som bara ville bli av med den då hon skulle flytta idag. Den känns lättkörd så jag är nöjd även om jag är lite fånig och har lite svårt för begagnat när jag inte vet vem som haft det. Skitfånigt!!
Har fått så sjukt mycket frisk luft idag så jag är helt slut och tänker snart krypa ner i sängen och läsa.

Just nu läser jag en bok som heter den sista dagen av Caroline Giertz. Den handlar om en föredetta "saltisfru" som bestämt sig för att ta sitt liv och i boken får man följa hennes sista dag och när hon tänker tillbaka på sitt liv. Ganska bra så här långt.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0