Muuuuuu!

För jag antar att det ligger i allas intresse ;-). Mjölkproduktionen kom igång idag efter dagar av ihärdigt pumpande :-). Antar att tabletterna börjar gå ur kroppen. Nu ska vi bara få lilleman att komma på vad han ska göra och det är inte det lättaste när han äter på flaska också men vi jobbar vidare. 

Anledningen till att jag inte ammar från första början är att Tion aldrig kom på vad han skulle göra utan låg bara och tittade på mig med sina fina ögon och undrade vad jag ville att han skulle göra.
Efter ett par dagar började jag bli stressad över att han inte kom igång och fick panik varje gång jag försökte amma honom för att jag visste att han inte skulle få i sig något så tillsammans med BB bestämde vi att jag skulle lägga ner det och ge honom ersättning.
Med facit i hand känner jag att jag gav upp för tidigt och att jag borde ställt större krav på att jag skulle få hjälp på BB men amningen gav mig bara panik och så ville jag inte ha det.

Efter någon vecka började jag känna mer och mer att jag inte var färdig med amningen så efter pepp från vår fina sköterska på BVC så fick jag som sagt låna med mig en fin pump hem och här är vi nu. Den här gången tänker jag inte ge upp lika lätt!!! Jag hoppas!!!!!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0