Hej på er!!

Förlåt för min frånvaro!!! Men två barn är dubbelt så många som ett om ni förstår vad jag menar :-). Vi mår i alla fall bra hela familjen. Idag har en stor del av dagen spenderats ute i SOLEN, helt underbart. På fm tog jag, Tion, mamma, Erica och Liam en skön promenad, en lång en.
Strax innan två kom Camilla och Noah förbi och undrade om vi skulle följa med och ta en fika efter att vi hämtat M på dagis. Så då blev det ännu lite mer promenad och fika på Mummas bakgård tillsammans med Camilla, Angelika och Elin med barn. Det var mys!!!
 
Imorgon blir det date med Maria :-)
Nu blir det sängen för min del, man blir trött av frisk luft!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Lellenår

Oj då! Det verkar som du är väl inne på att fika nu! Då kanske du har tid med en på fredag? Puss

2010-04-14 @ 03:33:53
Postat av: Tobbe

Godmorgon! :)

Hur är det denna morgon? :)

2010-04-14 @ 04:48:58
URL: http://tobbees.com
Postat av: Elin

Tack för häromdagen! Mysigt! Skönt att se att ni lever också ;)

KRAM

2010-04-14 @ 19:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0