Amning av, amning på!!!

Det gick bra på BVC, han hade gått upp 80 gram på tre dagar så det var godkänt :-). Känns skönt, nu kanske jag kan slappna av lite i helgen. Jag och vår söta bvc sköterska kom även fram till att jag ska göra ett försök till med amningen så nu fick jag låna med mig en fin pump hem. Så nu vet ni vad jag ska roa mig med i helgen ;-).

Har inte riktigt kunnat förlika mig med att jag inte kommer amma så nu när Tion är lite piggare hoppas vi att han ska kunna komma på hur han ska göra. Går det inte den här gången heller så har jag i alla fall försökt.

Nu får vi snart besök av Peter så nu ska jag plocka fram fika.

Kram J

Kommentarer
Postat av: erica

HÄRLIGT!!! Stort lycka till. Kraaam

2010-04-01 @ 22:08:41
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0