-1,1 :-)

Ja då var det måndag och det var dax att ställa sig på vågen och till min glädje visade den -1,1 kg (trots en hel del mysiga fikastunder i veckan). Så jag är nöjd, nu ska jag bara fortsätta så också.

Dagen har inte bjudit på så mycket spännande så här långt. Jag och Tion har lämnat Melvin på dagis och tagit en skön promenad. Snart ska jag ta och baka bullar (som jag inte tänker smaka på :-) ) för på onsdag får vi besök av Kirri och Emelie. Det ska bli kul för det var inte igår (Kirri är mammas kompis och Emelie är hennes dotter som jag lekt med sedan jag var liten, så nu vet ni det) träffades mycket mer när vi var små och då bor dom ändå bara i Skövde.

Ikväll kommer förhoppningsvis Erica hit för lite för att soffslappa och titta på gossip girl.

Ha en bra dag och vecka (den här veckan bjuder på en hel del kul)!!!

Kram J

Kommentarer
Postat av: HovaElin

Bra kämpat vännen! You rock!

2010-04-26 @ 11:25:52
Postat av: Elin P

Tummen upp för det där kilot! Fortsätt kämpa nu!

2010-04-26 @ 16:58:06
Postat av: Sofia

Bra jobbat Jessica. Jag var nästan lika duktig -0,9 kg. Det är bara att ta nya tag den här veckan. Heja Heja!!

2010-04-26 @ 21:33:08
URL: http://sofiaakcardell.blogg.se/
Postat av: Camilla

HÄRLIGT! Jag fick ju äta två bullar jag istället. Men de var riktigt smasken! =D

2010-04-26 @ 22:06:40
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0