Segast i kommun!

Ja det tror jag att jag är på riktigt!! Jag och M slappar i soffan efter dagis, jobb, handling och cykeltur hem. Snart kommer K hem och då slänger vi på grillen för det är strålande väder ute. Imorgon är jag ledig men ska till skolan på fm (har ju börjat plugga matte nu). Sedan ser det ut som det blir en date med Stina :-) det var inte igår vill jag lova. Nu ska jag starta grillen men om jag hittar lite energi i något hörn av min kropp så kommer det lite bilder från i sommar senare ikväll. Annars tänker jag bara krypa ner i sängen och läsa ut Stenhuggaren av Camilla Läckberg, nu är det spännande. Saknar den tiden då man orkade ligga och läsa i flera timmar (dvs innan man fick jobb, hus, sambo, barn och inte däckade efter en halv sida kl 22.00 max) ;-).

Ha en skön afton!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0