Lugnet har lagt sig över Madlyckev. 10

M sover och K är och tränar. Jag sitter och tittar på en dokumentär om hon som fick åttlingar. Snacka om sjuk människa. Jag ser i och för sig inget fel i att skaffa 14 barn så länge man kan ta hand om dom men till och med hennes mamma tvivlar på att hon kan ta hand om dom.

Här kommer lite bilder från sommaren.

På besök hos Johan, Lizette och Felicia i Jönköping.


Kusinerna i bilen på väg till Jönköping


Bröderna Fäger vid Vätterns kant.

  
Vi åkte ut till Lizettes föräldrar i Habo så att hon och K fick rida lite. Även M fick provsitta hästen (lite läskigt). K ser sjukt rolig ut och måste jag säga att det slutade med att han ramlade av.

Efter Jönköping bar det av till Gränna.



   
Fikar på ett mysigt fik i Gränna.


Grabbarna badar i gränna lagun.

Mer bilder kommer imorgon för nu tänker jag hoppa in i duschen och sedan rakt ner i sängen. Annars orkar jag bara en halv sida i boken som vanligt.

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, han såg lite lustig hur herr K. =) kram kram

2009-09-02 @ 13:58:24
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0