God morgon (eller ja... snart middag)

Jag har krypit ner i sängen igen efter att frukosten tog samma väg upp som ner :-(. Hur länge ska detta hålla på så här länge mådde jag inte illa med M. Är så trött och vaknade med huvudvärk idag och då brukar det vara svårt att bli av med den. Kristian har just kört iväg M till dagis några timmar då tanken var att jag skulle kunna plugga idag men jag känner mig långt ifrån på topp. Måste i alla fall åka ut och lämna mina hemuppgifter till läraren. Annars blir det nog inte mycket gjort idag. Åååå hungrig är jag :-(.

Ha en bra dag i solen!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Erica

Usch det låter inge vidare.. Puss på dig!

2009-09-21 @ 18:57:24
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0