Städa eller ligga i soffan, äta chirre och titta på idol?

Ja det är nog ingen som tror att jag städar eller??
Tack Erica och Per för Barbequechipsen :-).
Bröden blev bra och brygghuset redo för gäster till och med dukat och klart. Ska bara lyckas få upp värmen där inne, idag var det 5 grader brrrr men jag har ju hela dagen på mig. Annars ska jag ägna morgondagen åt att göra glass, städa och en massa annat.
Efter Idol blir det sängen och den här boken fast på svenska då.

DEAD FAMOUS
Dödskänd heter den på svenska och den kan jag rekomendera. Handlar om ett mord i ett typ Big Brotherhus och ingen har sett något och inga kameror har fångat något. Spännande!!


Njut helgen för det tänker jag göra!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0