Söndag.

Ja och jag har nyss klivit ur sängen (i och för sig för andra gången idag). Känner mig inte pigg idag :-( trött i kropppen och tung i huvudet. Vill helst bara dra täcket över huvudet igen.

Igår fick vi supersmaskig mat hemma hos mamma och pappa, någon god pasta med kyckling, bacon och hela marinerade vitlöksklyftor (ok jag tog tre gånger så gott var det). På kvällen fick K ett infall och ville gå ut med sina killkompisar så lillasyster och lilllebror åkte med hem hit och vi tittade på The Proposal. Den var riktigt bra men man fattade ju hela tiden vad som skulle hända men det brukar ju vara så med romantiska komedier :-).


Snart ska vi äta lunch och eftersom jag är trött och K lite bakis kör vi på ett enkelt säkert kort så det får bli raggmunk och bacon idag med :-).
Annars längtar jag mest till ensam mamma söker ikväll :-).

Ha en mysig söndag!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0