Rosa Bandet!

Hej alla mina trogna besökare som orkar titta in även om det inte finns något att läsa :-).
Hoppas att min energi snart är som vanligt igen, med det här lilla pyret i magen är jag mycket tröttare än när jag väntade M.
Tittar in för att be er göra något för att stödja rosa bandet.
Oriflame har denna månad ett fint erbjudande som jag undrar om någon vill ta del av. 
Är det någon som vill vara med och stödja forskningen på detta viset så skriv ert namn och mail så hör jag av mig. 

Mellan den 1-31 oktober, 2009 kan du köpa ett speciellt rosa produktpaket. Paketet består av Silk & Cashmere hand cream, Silk & Cashmere body cream och den populära Natural Skincare Tender Care (kan användas till läpparna, nagelbanden och andra torra och nariga områden) 
Ditt pris: 149:-
(värde 280:-)
och 20:- går oavkortat till forskning!
 

Kram J

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det kan jag verkligen tänka mig. Visa mig det på lördag, så skall jag nog ta och köpa det av dig. =) kram kram

2009-10-13 @ 21:14:31
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det kan jag verkligen tänka mig. Visa mig det på lördag, så skall jag nog ta och köpa det av dig. =) kram kram

2009-10-13 @ 21:14:46
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0