Onsdsag och sooool :-)

Hej hej!

Här är det soft, har vart en sväng på jobbet för att lämna lite papper (och M tryckte i sig två bullar) sedan blev det en sväng till oxen där min hulk till son lyckades lyfta loss en hel larmpelare tror ni jag ville sjunka genom jorden eller vad. Tur att K jobbar där så vi känner personalen. K ringde och lugnade mig med att den nu var fastskruvad igen. Nu ska vi slänga ihop lite lunch, det blir kokt korv med mos i tunnbröd idag (snacka om att göra det lätt för sig) och ikväll jobbar jag 15.30-21.30 :-(. Imorgon bär det av till Skövde för UL och jag är riktigt nervös!!!

Nä nu känner jag att det som står på schemat just nu är något som luktar mindre gott om jag säger det så Bläääää!! Nä bara att ta tag i det.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0