Mmm scones

Det är gött det. Nu är vi mätta efter en sen mysfrukost



Just nu håller grabbarna på och duschar och efter det är det min tur. När viär klara ska vi åka ner till stan en sväng. Ska se om vi hittar några fina ramar till korten. Igår kom det som saknades också och som plåster på såren fick vi tre, det var gulligt tycker jag. Det var det här kortet som saknades.


Fint kort på Melvin och Affe :-). Det ska vi rama in och hänga i Melvins rum.

När vi kommer hem tänker jag tvinga K att hjälpa mig att byta låtar på min Ipod (jag och teknik fungerar inte så bra ihop).
Kl 15.00 ska vi hem till mamma och pappa på middag.
Nu var grabbarna färdiga så nu är det min tur.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0