Mer önskekläder från H&M.

Till mig!


Så sööööt!!!

 
Väst är nice tycker jag och varma snygga ullstrumpor vore bra - för ylletvätten :-(.
  
En ny morgonrock står högt på önskelistan inför jul så jag kan bränna min sunkiga blå. Toppen är svinsnygg men jag tror inte den blir så snygg med mammamage under eller??

Till Krillemoppsen
Om jag får välja såklart. Jag stör mig lite på när tjejer "klär" sina killar och skulle inte göra det själv. Men självklart säger jag åt honom om det är något jag inte gillar och försöker ibland styra honom åt något jag gillar på killar men bestämmer vad han vill ha får han göra själv. I och för sig så känner man ju sin kille rätt bra efter 8 år och vet vad som går hem :-). Detta skulle i alla fall jag vilja se på honom.


    
Höstsnygg tröja som K säkert skulle tycka killas och sticks :-) han är som ett stort barn. Är lite svag för vita farfarströjor på killar men jag tror att K redan har en.

  
Den här är jag nästan säker på att han skule gilla och jag tycker den är rätt snygg jag med. Dåligt med snygga herrkläder annars :-(.

Till Melvin
Här kan jag ju styra och ställa som jag vill :-) and me like!!!!

   
Ja modellen på tröjan fungerar på sonen också för min del. Skjortan vore snygg till ett par jeans.

  
Ja vad säger man, sonen behöver skjortor. Tröjan tycker jag är superfin.

     
Snygga jeans och fin fin pyjamas. Skorna nedanför har han redan men jag tycker dom är så fina så jag var tvungen att visa dom.



Till pyret
Ja ja det är tidigt att köpa på sig men drömma lite kan man ju göra :-)

 
 
Ja om det var en liten tjej som titta ut så är ju den här klänningen sjukt söt. Nu är ju jag i och för sig övertygad om att det blir en liten pojk så den ska inte knappas hem. Men söt är den.
Ok dom små skorna har jag redan köpt :-) dom är för söta för att jag skulle kunna låta bli och det är ju kyligt i Mars-April också :-).

Till huset

 
Kökshanduken tycker jag är riktigt snygg och liknande tygkorgar har jag letat efter länge för att ha bröd  eller dyl. i.
 
Fina påslakanset som båda skulle passa i vårt sovrum.

Ja det är bara att förlika sig med att det är dax att plocka fram stora pengarna ur madrassen ;-)

Kram J


Kommentarer
Postat av: Erica

Västen och koftan längst upp är jag såååå sugen på jag oxå! Älskar grått.

2009-10-21 @ 14:42:38
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0