Mätt!

Nu har vi ätit raggmunk och bacon mmmmm! M måste tycka att det är lika gott som sin mamma för han åt nästan lika mycket som mig :-).


Mmmmmm!


Mmmm mamma jag gillar också!

Kolla in Melvins söta Paul Frank tröja. Den köpte vi i Turkiet och lagom nu till hösten passar den bra. Den är så söt med fina små öron på luvan :-).


Kolla in öronen :-) hur söta är inte dom???

Nu ligger plutten och vila middag och jag passar på att sträcka ut mig på soffan en stund. Kl 14.00 ska han va på dagis så jag får säkert väcka honom :-( aldrig kul. Han sov ju i och för sig ut ordentligt på morgonen men hemma kan han sova middag i lätt ett par timmar. Å andra sidan älskar han ju dagis :-).

Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

HUR SÖT FÅR MAN BLI???!!

2009-10-23 @ 16:46:50
Postat av: Camilla

En riktig liten goding. =) Supersöt!

kram kram

2009-10-24 @ 08:58:19
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0