Kort!

Detta var vad jag skulle åka till stan för att hämta ut.





Kort på plutten :-). Det var några fler med men dom kan jag inte visa :-) plus att det saknades ett på Melvin och Alfons ihop så det har jag efterlyst nu så får vi se om han kan fixa det.
Dom hade gratis fotografering på Imsa Vimsa en dag när vi var nere på stan och då passade vi på. Det blev massor av fina kort men man kan ju inte köpa alla :-(. (Lena Pettersson, om du läser det här säg inget till Ann då)

Nu ska jag göra mig redo för jobbet. 

Kram j 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh!! Sötaste älsklingsbus!! Guuuud vad jag saknar!!

2009-10-21 @ 17:23:00
Postat av: Lena P

Ja lovar, men ja vet att Nonne är inne å kollar ibland... Va söt han är/kram

2009-10-22 @ 21:42:17
Postat av: Elin

Samuels första reaktion: SITTER HAN I RULLSTOL??!!

2009-10-25 @ 22:42:28
Postat av: Jessica

Ha ha ha är Samuel blind???

2009-10-26 @ 10:08:51
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej svarar han. Bara väldigt uppmärksam =). Till Samuels försvar så tänkte Tommy likadant.

2009-10-26 @ 20:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0